Iedere dag doen wij onze uiterste best om prettige en kwalitatief goede zorg te leveren.
Toch kan het zo zijn dat je niet tevreden bent over onze zorg. Als dit het geval is, schroom dan niet dit met ons te delen. We staan open voor feedback en alles is bespreekbaar. Vind je het lastig om je onvrede direct te uiten bij degene om wie het gaat, kun je het eventueel ook eerst bespreken met 1 van de anderen.
Lukt het niet om er samen met ons uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
De klachtenfunctionaris is van maandag tot en met vrijdag (van 9.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) telefonisch te bereiken op het nummer 088 - 024 51 23.
Je kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl.
Als praktijk zijn wij aangesloten bij de Koninklijke Nederlandse Organisatie van Verloskundigen (KNOV) en bij het CBKZ.
Voor meer informatie zie www.klachtverloskunde.nl
Wij maken gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren. Deze cookies verzamelen geen persoonsgegevens. Lees hier meer over de cookies en onze privacyverklaring.